Genre: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Found 43 books in total
Management Marketing & Στρατηγική Επιχειρήσεων
2017,
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το...
Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία
2009,
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες,...
Μεταμοντέρνο Μάρκετινγκ: Ανα-σκόπηση;
2008,
Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των...
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
2003
Το βιβλίο αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν ότι η συμπεριφορά...
Στρατηγική και Τεχνική της Διαφήμισης
1998,
Οι αντιλήψεις των ανθρώπων για τη διαφήμιση πάντα περιβάλλονταν από μύθους. Και οι...
Σύγχρονες Τάσεις στο Μάνατζμεντ
2008,
Το βιβλίο αποτελείται από είκοσι άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στον...
Μάνατζμεντ Ι
2006,
Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει τη διδακτέα ύλη των βασικών θεμάτων της...
Κονωνιολογία της Διαφήμισης
2000,
Η διαφήμιση μπορεί και επιβάλλει ένα "τρόπο" ζωής στο κοινό με τις "αξίες" που...
Marketing Management
Διαφήμιση και Προώθηση
2018,
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις...
Βασικό Μάρκετινγκ
2006,
Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που...
Αρχές Μάρκετινγκ
2002,
Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την...
Έρευνα Μάρκετινγκ
2006,
Στη δεύτερη έκδοση αυτού του βιβλίου θα βρείτε σύγχρονες πρακτικές μεθόδους για την...
Λεξικό Marketing
1992,
Η ύπαρξη και στη χώρα μας ενός, όσο το δυνατό, πλήρους, κατανοητού και εύχρηστου...
Eventmarketing
2009,
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους,...
Εναλλακτικό Μάρκετιγνκ
2003,
Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να...
Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ
2004,
Η «Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ» είναι μια ακριβής ανάπτυξη πολλών θεμάτων και...
Εισαγωγή στο Μανατζμεντ
2005,
Το μπεστ σέλερ "Εισαγωγή στο μάνατζμεντ, ένας πρακτικός οδηγός ανάπτυξης" επεξηγεί τις...
Brand Equity & Advertising
1993,
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco...
Marketing Plans
2010,
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing Plan) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε...
Μάνατζμεντ - Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
2013,
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε για να παρουσιάσει τα βασικά θέματα (αρχές) που αφορούν τη...
Ολοκληρωμένο Μάνατζμεντ
2005,
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο...
Γενικές Αρχές Μάρκετινγκ & Ηλεκτρονικό Εμπόριο
2001,
Το βιβλίο αυτό αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για καθένα που ασχολείται ή πρόκειται να...
Διοίκηση - Διαχείριση Έργου
2009,
Σ' αυτό το βιβλίο γίνεται μια προσπάθεια ολόπλευρης προσέγγισης της Διοίκησης...
Books per page: