ΒΙΒΛΙΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
Remember me
Login
Forgot password?
Genre: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Found
43 books
in total
Date Descending
Date Ascending
Title Descending
Title Ascending
Year Descending
Year Ascending
Management Marketing & Στρατηγική Επιχειρήσεων
2017,
Βελέντζας, Γ., Μάμαλης, Σ., & Μπρώνη, Γ.
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το...
Request Book
Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία
2009,
Dyer, G.
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες,...
Request Book
Μεταμοντέρνο Μάρκετινγκ: Ανα-σκόπηση;
2008,
Τηλικίδου-Στογιάννη, Ε., Ι.
Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των...
Request Book
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
2003
Το βιβλίο αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν ότι η συμπεριφορά...
Request Book
Στρατηγική και Τεχνική της Διαφήμισης
1998,
Riel - Kroeber, W.
Οι αντιλήψεις των ανθρώπων για τη διαφήμιση πάντα περιβάλλονταν από μύθους. Και οι...
Request Book
Σύγχρονες Τάσεις στο Μάνατζμεντ
2008,
Τσούκας, Χ., Κ., Θεοχαράκης, Β., & Μυλωνόπουλ
Το βιβλίο αποτελείται από είκοσι άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στον...
Request Book
Μάνατζμεντ Ι
2006,
Πατρινός, Δ., Θ. & Αναστασίου, Α.
Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει τη διδακτέα ύλη των βασικών θεμάτων της...
Request Book
Κονωνιολογία της Διαφήμισης
2000,
Δουλκέρη Τ.
Η διαφήμιση μπορεί και επιβάλλει ένα "τρόπο" ζωής στο κοινό με τις "αξίες" που...
Request Book
Marketing Management
Kotler, P., & Keller, K., L.
Request Book
Διαφήμιση και Προώθηση
2018,
Belch, G., E., & Belch, M., A.
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις...
Request Book
Βασικό Μάρκετινγκ
2006,
Γαλάνης, Β., Π.
Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που...
Request Book
Αρχές Μάρκετινγκ
2002,
Τζωρτζάκης, Κ. & Τζωρτζάκη, Α.
Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την...
Request Book
Έρευνα Μάρκετινγκ
2006,
Πετράκης, Μ.
Στη δεύτερη έκδοση αυτού του βιβλίου θα βρείτε σύγχρονες πρακτικές μεθόδους για την...
Request Book
Λεξικό Marketing
1992,
Κουρμούσης, Γ., Α.
Η ύπαρξη και στη χώρα μας ενός, όσο το δυνατό, πλήρους, κατανοητού και εύχρηστου...
Request Book
Eventmarketing
2009,
Erber, S.
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους,...
Request Book
Εναλλακτικό Μάρκετιγνκ
2003,
Kotler, P, & Trias de Bes, F.
Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να...
Request Book
Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ
2004,
Hunger, D., J. & Wheelen, T.,L.
Η «Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ» είναι μια ακριβής ανάπτυξη πολλών θεμάτων και...
Request Book
Εισαγωγή στο Μανατζμεντ
2005,
Williams, K., & Jhonson, B.
Το μπεστ σέλερ "Εισαγωγή στο μάνατζμεντ, ένας πρακτικός οδηγός ανάπτυξης" επεξηγεί τις...
Request Book
Brand Equity & Advertising
1993,
Aaker, D., A., & Biel, A.
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco...
Request Book
Marketing Plans
2010,
Αυλωνίτης, Γ., Ι. & Παπασταθοπούλου Π
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing Plan) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε...
Request Book
Μάνατζμεντ - Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
2013,
Χυτήρης, Λ., Σ.
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε για να παρουσιάσει τα βασικά θέματα (αρχές) που αφορούν τη...
Request Book
Ολοκληρωμένο Μάνατζμεντ
2005,
Κέφης, Β., Ν.
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο...
Request Book
Γενικές Αρχές Μάρκετινγκ & Ηλεκτρονικό Εμπόριο
2001,
Σκιαδάς, Χ. & Μαρκάκη, Μ.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για καθένα που ασχολείται ή πρόκειται να...
Request Book
Διοίκηση - Διαχείριση Έργου
2009,
Δημητριάδης, Α.
Σ' αυτό το βιβλίο γίνεται μια προσπάθεια ολόπλευρης προσέγγισης της Διοίκησης...
Request Book
1
2
Last Page
Books per page:
6 Books
12 Books
24 Books
36 Books
48 Books