Genre: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

Found 22 books in total
Management Marketing & Στρατηγική Επιχειρήσεων
2017,
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το...
Marketing Management
Διαφήμιση και Προώθηση
2018,
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις...
Βασικό Μάρκετινγκ
2006,
Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που...
Αρχές Μάρκετινγκ
2002,
Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την...
Έρευνα Μάρκετινγκ
2006,
Στη δεύτερη έκδοση αυτού του βιβλίου θα βρείτε σύγχρονες πρακτικές μεθόδους για την...
Λεξικό Marketing
1992,
Η ύπαρξη και στη χώρα μας ενός, όσο το δυνατό, πλήρους, κατανοητού και εύχρηστου...
Eventmarketing
2009,
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους,...
Εναλλακτικό Μάρκετιγνκ
2003,
Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να...
Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ
2004,
Η «Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ» είναι μια ακριβής ανάπτυξη πολλών θεμάτων και...
Εισαγωγή στο Μανατζμεντ
2005,
Το μπεστ σέλερ "Εισαγωγή στο μάνατζμεντ, ένας πρακτικός οδηγός ανάπτυξης" επεξηγεί τις...
Brand Equity & Advertising
1993,
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco...
Risk Issues and Crisis Management in Public Relations
2008,
The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and...
Strategic Communication in Crisis Management
1999,
Communicating successfully is crucial if an organization is to survive and recover...
Ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Κρίσεων & Ανθρώπινος παράγοντας
2005,
Αν σκεφθούμε τη διαχείριση των Κρίσεων, σαν πράξη Πολιτισμού, τότε συνδέουμε άμεσα την...
Διαχείριση Κρίσεων
2013,
Οι κρίσεις - είτε πρόκειται για οικονομικές, είτε για περιβαλλοντολογικές, πολιτικές ή...
Strategic Reputation Risk Management
2003,
Reputation is a commercially valuable asset. This work focuses upon how enhanced...
Μελέτες Περιπτώσεων Μάρκετινγκ
2005,
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την...
Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ
2010,
Είμεθα ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί επί μακρά σειρά ετών το σύγγραμμά μας «Βασικές Αρχές...
Communicating Crisis
1999,
A concise theoretical formulation and a practical guide to managing the crises that...
Books per page: