ΒΙΒΛΙΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
Remember me
Login
Forgot password?
Genre: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Found
22 books
in total
Date Descending
Date Ascending
Title Descending
Title Ascending
Year Descending
Year Ascending
Management Marketing & Στρατηγική Επιχειρήσεων
2017,
Βελέντζας, Γ., Μάμαλης, Σ., & Μπρώνη, Γ.
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το...
Request Book
Marketing Management
Kotler, P., & Keller, K., L.
Request Book
Διαφήμιση και Προώθηση
2018,
Belch, G., E., & Belch, M., A.
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις...
Request Book
Βασικό Μάρκετινγκ
2006,
Γαλάνης, Β., Π.
Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που...
Request Book
Αρχές Μάρκετινγκ
2002,
Τζωρτζάκης, Κ. & Τζωρτζάκη, Α.
Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την...
Request Book
Έρευνα Μάρκετινγκ
2006,
Πετράκης, Μ.
Στη δεύτερη έκδοση αυτού του βιβλίου θα βρείτε σύγχρονες πρακτικές μεθόδους για την...
Request Book
Λεξικό Marketing
1992,
Κουρμούσης, Γ., Α.
Η ύπαρξη και στη χώρα μας ενός, όσο το δυνατό, πλήρους, κατανοητού και εύχρηστου...
Request Book
Eventmarketing
2009,
Erber, S.
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους,...
Request Book
Εναλλακτικό Μάρκετιγνκ
2003,
Kotler, P, & Trias de Bes, F.
Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να...
Request Book
Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ
2004,
Hunger, D., J. & Wheelen, T.,L.
Η «Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ» είναι μια ακριβής ανάπτυξη πολλών θεμάτων και...
Request Book
Εισαγωγή στο Μανατζμεντ
2005,
Williams, K., & Jhonson, B.
Το μπεστ σέλερ "Εισαγωγή στο μάνατζμεντ, ένας πρακτικός οδηγός ανάπτυξης" επεξηγεί τις...
Request Book
Brand Equity & Advertising
1993,
Aaker, D., A., & Biel, A.
The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco...
Request Book
Risk Issues and Crisis Management in Public Relations
2008,
Regester, M. & Larkin, J.
The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and...
Request Book
Strategic Communication in Crisis Management
1999,
Ray, S., J.
Communicating successfully is crucial if an organization is to survive and recover...
Request Book
Ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Κρίσεων & Ανθρώπινος παράγοντας
2005,
Φιλόλια, Α, Παπαγεωργίου, Η., & Στεφανάτος.,
Αν σκεφθούμε τη διαχείριση των Κρίσεων, σαν πράξη Πολιτισμού, τότε συνδέουμε άμεσα την...
Request Book
Διαχείριση Κρίσεων
2013,
Heath, R.
Οι κρίσεις - είτε πρόκειται για οικονομικές, είτε για περιβαλλοντολογικές, πολιτικές ή...
Request Book
Strategic Reputation Risk Management
2003,
Larkin, J.
Reputation is a commercially valuable asset. This work focuses upon how enhanced...
Request Book
Crisis Management: Planning for the Inevitable
2002,
Fink, S.
Request Book
Key Readings in Crisis Management
2007,
Smith, D. & Elliot, D.
Request Book
Μελέτες Περιπτώσεων Μάρκετινγκ
2005,
Πανηγυράκης, Γ., Γ. & Σιώμκος, Γ. Ι.
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την...
Request Book
Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ
2010,
Τσακλαγκάνος, Α., Α.
Είμεθα ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί επί μακρά σειρά ετών το σύγγραμμά μας «Βασικές Αρχές...
Request Book
Communicating Crisis
1999,
Ogrizek, M. & Guillery, J-M.
A concise theoretical formulation and a practical guide to managing the crises that...
Request Book
Books per page:
6 Books
12 Books
24 Books
36 Books
48 Books