Genre: ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Found 26 books in total
Η Διαφήμιση ως Επικοινωνία
2009,
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες,...
Μεταμοντέρνο Μάρκετινγκ: Ανα-σκόπηση;
2008,
Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των...
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
2003
Το βιβλίο αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν ότι η συμπεριφορά...
Στρατηγική και Τεχνική της Διαφήμισης
1998,
Οι αντιλήψεις των ανθρώπων για τη διαφήμιση πάντα περιβάλλονταν από μύθους. Και οι...
Σύγχρονες Τάσεις στο Μάνατζμεντ
2008,
Το βιβλίο αποτελείται από είκοσι άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στον...
Μάνατζμεντ Ι
2006,
Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει τη διδακτέα ύλη των βασικών θεμάτων της...
Κονωνιολογία της Διαφήμισης
2000,
Η διαφήμιση μπορεί και επιβάλλει ένα "τρόπο" ζωής στο κοινό με τις "αξίες" που...
Marketing Plans
2010,
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing Plan) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε...
Μάνατζμεντ - Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
2013,
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε για να παρουσιάσει τα βασικά θέματα (αρχές) που αφορούν τη...
Ολοκληρωμένο Μάνατζμεντ
2005,
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο...
Γενικές Αρχές Μάρκετινγκ & Ηλεκτρονικό Εμπόριο
2001,
Το βιβλίο αυτό αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για καθένα που ασχολείται ή πρόκειται να...
Διοίκηση - Διαχείριση Έργου
2009,
Σ' αυτό το βιβλίο γίνεται μια προσπάθεια ολόπλευρης προσέγγισης της Διοίκησης...
Παραπλανητική Διαφήμιση και Εμπορική Ταυτότητα - Έννομη Προστασία
1998,
Το βιβλίο καλύπτει τα θέματα, που προκύπτουν από τον Ν. 2251 / 1994 για την...
Τρία Κέιμενα για την Πολιτκή Διαφήμιση
2008,
Το ''ανά χείρας'' βιβλίο είναι δομημένο σε δεκατρία κεφάλαια και τέσσερα παραρτήματα,...
Μάρκετινγκ
2014,
Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ακαδημαϊκό σύγγραμμα και ταυτόχρονα έναν εξαίρετο οδηγό...
Επιχειρηματικές Στρατηγικές και Βιομηχανία των Μέσων
2008,
Η βιομηχανία των Μέσων βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο ριζικών αλλαγών, καθώς η...
Η Έρευνα του Μάρκετινγκ
2004,
Είναι χρήσιμες οι δημοσκοπήσεις και οι κάθε είδους έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι...
Principles of Marketing
2000,
This book provides and introduction to the principles of marketing, beginning from the...
Marketing Management για Υπηρεσίες και Τουρισμό
2004,
Το Marketing management των υπηρεσιών αποτελεί μια δυναμική επιχειρησιακή λειτουργία....
Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων
2014,
Ο συγγραφέας παραθέτει αρχικά μια σειρά από εισαγωγικά και εννοιολογικά στοιχεία και...
Διοίκηση Μάρκας
2013,
Το βιβλίο "Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές" βασίζεται στη 4η έκδοση του...
Εισαγωγή στο μάρκετιγκ
2009,
Η συγκεκριμένη έκδοση ικανοποιεί το αίτημα της ελληνικής επιχειρηματικής και...
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
2018,
Κατανόηση Του Ρόλου Του Marketing Στους Οργανισμούς Και Την Κοινωνία, Το Πακέτο...
Εισαφωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
2006,
Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα...
Books per page: