A. Τίτλος Άρθρου:
Ικανοποίηση της γενιάς Ζ με τα Έξυπνα Καταλύματα: Συνδυασμός του Μοντέλου ASCI με Ανάλυση Δεδομένων από Κριτικές στην Κϊνα
Β. Ενεργός σύνδεσμος:
https://www.mdpi.com/2079-9292/13/20/4003
Γ. Επίθετο και Όνομα:
Ιωάννης Αθανασόπουλος
Δ.1 Τι προσπαθεί να βρεί το άρθρο:
Το συγκεκριμένο άρθρο προσπαθεί να ανακαλύψει τι επηρεάζει την ικανοποίηση των νέων της Γενιάς Ζ από την εμπειρία διαμονής τους σε έξυπνα καταλύματα στην Κίνα. Εξετάζει ποιές προσδοκίες έχουν οι νέοι, πως αντιλαμβάνονται την ποιότητα και την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών, και πώς όλα αυτά σχετίζονται με το αν θα ξαναεπιλέξουν το κατάλυμα ή θα παραπονεθούν.
Δ.2 Μεθολογία της έρευνας του άρθρου:
Η μεθολογία του άρθρου περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο το οποίο αποτελέιται από απαντήσεις από 370 νέους της Γενιάς Ζ σε από περιοχές της ανατολικής Κίνας. Παράλληλα περιλαμβάνει ανάλυση σχολίων καθώς εφαρμόστηκαν τεχνικές συλλογής και ανάλυσης δεδομένων από διαδικτυακές τουριστικές πλατφόρμες για να καταγραφούν και να αξιολογηθούν οι απόψεις των πελατών σε πραγματικές συνθήκες.
Δ.3 Ερωτήματα που θέτει
Στο άρθρο δεν παρατίθεται λέξη προς λέξη οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου, αλλά η έρευνα επικεντρώθηκε στα εξής ερωτήματα. Πως επηρεάζει η αρχική προσδοκία των πελατών την τελική ικανοποίησή τους; Ποια η σχέση μεταξύ αντιληπτικής ποιότητας και της ικανοποιήσης; Πόσο σημαντική είνα η αίσθηση του αν κάτι αξίζει στην τελική εμπειρία; Συνδέεται η ικανοποίησης με την πιστότητα ή την διάθεση παραπόνων; Οι ερωτήσεις αναλύθηκαν μέσα από τα πέντε στάδια της εμπειρίας τα οποία είναι η κράτηση, η άφιξη, η διαμονή, η αποχώρηση και η κοινοποίηση εμπειριών.
Δ.4 Τα αποτελέσματα:
Η αντιληπτική αξία βρέθηκε να έχει ισχυρή θετική επίδραση στην ικανοποίησης των νέων. Η αντιλητπική ποιότητα δεν είχε την ίδια δύναμη επιρροής όσο η αξία. Οι προσδοκίες των πελατών επηρέασαν μόνο την εμπειρία στο στάδιο της κράτησης και όχι τα επόμενα, ενώ φάνηκε πως όσο πιο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης, τόσο το πιθανότερο είναι να παραμείνει πιστός και να μην εκφράσει δυσαρέσκεια η παράπονα.
Δ.5 Συμπεράσματα
Το κύριο συμπέρασμα είναι πως οι έξυπνες τεχνολογίες στα καταλύματα δεν αρκούν από μόνες τους για την ευχαρίστηση των νέων. Εκέινο που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το κατά πόσο νιώθουν ότι πήραν κάτι που άξιζε. Η εμπειρία πρέπει να έχει λειτουργική και συναισθηματική αξία. Η καλή ποιότητα είναι απαραίτητη, αλλά δεν εγγυάται από μόνη της και την ικανοποίηση.
Ε. Προσωπική άποψη και εφαρμογή στην πράξη:
Το άρθρο προσφέρει ουσιαστικές πληροφορίες για το πώς σκέφτονται και τι εκτιμούν οι νέοι καταναλωτές στην εποχή της τεχνολογίας. Προσωπικά θεωρώ ότι οι επιχειρήσεις που στοχεύουν στη Γενιά Ζ πρέπει να εστιάζουν περισσότερο στην εμπειρία ως σύνολο και όχι μόνο στα έξυπνα χαρακτηριστικά του χώρου. Επομένως ένα κατάλυμα πρέπει να συνδυάζει της τεχνολογία με άνεση, ευκολία στη χρήση και καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Η αξιοποίηση κριτικών και σχολίων των πελατών μέσω τεχνικών ανάλυσης συναισθήματος μπορεί ίσως να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κάνουν ουσιαστικές βελτιώσεις με βάση τις ανάγκες των χρηστών.
There are no comments
Add yours