Η επίδραση του επιπέδου πληροφοριών των ψηφιακών συστημάτων καθοδήγησης των εργαζομένων στην απόδοση την εμπειρία χρήστη και την καταπόνηση.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0003687022002198?via%3Dihub
Κύρκου Μαλαματή
-Τι προσπαθεί να βρει το άρθρο;
Το παρόν άρθρο εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο οι πληροφορίες στα συστήματα οδηγίας των εργαζομένων έχουν την δυνατότητα να επηρεάζουν: 1) Την ποιότητα, 2) Την παραγωγικότητα και 3) την συνολική εμπειρία χρήστη. Μέσω πανεπιστημιακών ερευνών, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα υψηλότερα επίπεδα πληροφοριών συνεισφέρουν στην βελτίωση των συγκεκριμένων παραγόντων.
-Ποια η μεθοδολογία έρευνας;
Η μεθοδολογία έρευνας είναι η συγκριτική μελέτη. Διεξάγονται δύο μελέτες η μια εκ των οποίων πραγματοποιήθηκε στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο Darmstadt και η δεύτερη αφορά μια πεδιακή μελέτη μιας εταιρείας. Και οι δύο μελέτες συγκρίνουν δύο παραλλαγές του επιπέδου πληροφόρησης στο εν λόγω σύστημα. Εξετάζεται πως η διαμόρφωση αυτή επηρεάζει την εμπειρία χρήστη.
-Ποια τα ερωτήματα που θέτει; Τα ερωτήματα που θέτει είναι τα εξής: 1) Υπάρχουν σημαντικές διαφορές στους χρόνους παραγωγής μεταξύ των διαφορετικών πληροφοριών στα συστήματα οδηγίας των εργαζομένων; 2) Πως επηρεάζεται η αξιολόγηση από το επίπεδο πληροφοριών; 3) Πως μπορεί να βελτιωθεί ο σχεδιασμός των συστημάτων προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των εργαζομένων.;
-Ποια τα αποτελέσματα που έχει βρει; Τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός των πληροφοριών στο συγκεκριμένο σύστημα παίζει καθοριστικό ρόλο στην βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων.
-Ποια τα συμπεράσματα του; Συνεπώς, η ποιότητα επηρεάζεται σημαντικά από τις πληροφορίες στα συστήματα οδηγίας των εργαζομένων. Επιπλέον δεν παρατηρήθηκαν μεγάλες διαφορές στους χρόνους παραγωγής μεταξύ των πληροφοριών.
Κατά την προσωπική μου άποψη, τα συστήματα αυτά, με την κατάλληλη διαμόρφωση του συστήματος, μπορούν να βοηθήσουν τον εκάστοτε υπάλληλο στην εργασία του καθώς αυξάνει την παραγωγικότητα ενώ παράλληλα μειώνει το φόρτο εργασίας. Επιπλέον ο εργαζόμενος αυξάνει τις γνώσεις και τις δεξιότητες του. Το σύστημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην πράξη ως αξιολόγηση απόδοσης των εργαζομένων, ή αλλιώς ως μέσο για να την κατανομή των στόχων.