Modeling the user experience in virtual and real world transition by understanding the user goal value.

Μοντελοποίηση της εμπειρίας του χρήστη κατά τη μετάβαση στον εικονικό και πραγματικό κόσμο με την κατανόηση της αξίας του στόχου του χρήστη.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1875952123000757

Αντωνίου Σοφία

  1. Τι προσπαθεί να βρεί το άρθρο

Η συγκεκριμένη μελέτη διερευνά τον εικονικό κόσμο μέσα στα ψηφιακά παιχνίδια.Προσπαθεί να κατανοήσει την εμπειρία του χρήστη  από τον εικονικό στον πραγματικό κόσμο εξετάζοντας τις αξίες και τους στόχους των χρηστών.

2. Ποια είνα η μεθοδολογία της έρευνας του άρθρου

Η μεθοδολογία της έρευνας του άρθρου είναι η χρήση ενός μοντέλου αλυσίδας μέσο άκρου και η διαδικασία  της σκάλας  για την διεξαγωγή συνεντεύξεων σε βάθος.

3. Τα ερωτήματα που θέτει

Το άρθρο δεν αναφέρει συγκεκριμένες ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων. Με την μέθοδο της σκάλας χρησιμοποιεί μια σειρά από ερωτήσεις εξερεύνησης ώστε να κατανοήσει τις σχεδιαστικές ικανότητες των εικονικών κόσμων μεσά από τα ψηφιακά παιχνίδια και αυτά που  είναι σημαντικά για τους χρήστες , τις συνέπειες της χρήσης τους και των αξιών των παικτών.

4.Τα αποτελέσματα που έχει βρει

Σύμφωνα με το άρθρο της έρευνας  διαπιστώθηκε ότι τα βασικά χαρακτηριστικά σχεδιασμού για τους χρήστες είναι η ευκολία χρήσης, η αλληλεπίδραση με άλλους και η ευχρηστεία. Ακόμα για τον χρήστη οι κύριες συνέπειες ήταν η αίσθηση της φυσικής παρουσίας και η επίδραση στη φυσική και στη συναισθηματική πραγματικότητα. Οι παίκτες των ψηφιακών παιχνιδιών επιδιώκουν την αυτοπραγμάτωση και να κάνουν ευκολότερη τις ζωές τους.Τέλος  οι εικονικοί κόσμοι  μπορούν να προκαλέσουν  τόσο θετικές όσο και αρνητικές συνέπειες στις ζωές των παικτών.

5.Τα συμπεράσματα του

Το άρθρο καταλήγει στο συμπέρεσμα ότι  υπάρχει ανάγκη για ένα δομικό πλαίσιο για τη μετάβασης των χρηστών από τον εικονικό στον πραγματικό κόσμο .Αυτό το πλαίσιο θα μπορούσε να καθοδηγήσει τον σχεδιασμό μελλοντικών προϊόντων παιχνιδιών με εικονικά περιβάλλοντα τρισδιάστατων χώρων, βελτιώνοντας τελικά την εμπειρία των παικτών.

Ε. Προσωπική άποψη για το άρθρο  και πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην πράξη.

Το άρθρο έρευναςδιαθέτει  χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα κίνητρα των παικτών και πώς τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών επηρεάζουν την εμπειρία τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους σχεδιαστές παιχνιδιών να δημιουργήσουν πιο ελκυστικά. ευχρηστά  και ικανοποιητικά παιχνίδια. Επίσης, τονίζει την ανάγκη για ευκολότερη μετάβαση μεταξύ του εικονικού και του πραγματικού κόσμου, κάτι που είναι σημαντικό για την υγεία και την ευεξία των παικτών.Οι σχεδιαστές ψηφικών παιχνιδιών είναι σε θέση χρησιμοποιώντας  την έρευνα να  επικεντρωθούν σε χαρακτηριστικά όπως η ευκολία χρήσης, η κοινωνική αλληλεπίδραση και η ευχρηστία κατά το σχεδιασμό εικονικών κόσμων.