Eurovision 2018 vs 2019: Η τηλεθέαση

Katerine Duska (Greece 2019)

Η ελληνική συμμετοχή

Υψηλή τηλεθέαση για την ΕΡΤ και την Eurovision 2019 στον μεγάλο Τελικό όπου διεξήχθη στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ.

Μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης απέσπασε η ΕΡΤ όπου συμμετείχαν Ελλάδα και Κύπρος στην Eurovision στο Ισραήλ. Στον τελικό του 2018 η ΕΡΤ έκανε 47,9% στο σύνολο ενώ ο τελικός του 2019 έκανε 50,9%

Η Eurovision 2019 φέτος στο Ισραήλ

Το φετινό logo της eurovision 2019 είναι με την ισραηλινή σημαία αφού πέρσι κέρδισε η Netta με το τραγούδι “Toy” και φέτος διεξάγεται, όπως είναι φυσικό, στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ.

Η τηλεθέαση της Eurovision φαίνεται χρόνο με το χρόνο να ανεβαίνει και να ελκύει το ενδιαφέρον πολλών τηλεθεατών αφού από το 2018 βλέπουμε να έχει αυξηθεί η τηλεθέαση κατά 3% σε σχέση με φέτος αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι οι συμμετοχές φέτος ήταν άξιες θαυμασμού και προσέγγισε περισσότερο κοινό φέτος σε σχέση με πέρσι που η Ελλάδα είχε αποκλειστεί.

 

Η Τάμτα με το τραγούδι της “Replay” σε μια άκρως εκκεντρική και όμορφη εμφάνιση στον μεγάλο τελικό όπου εκπροσώπησε την Κύπρο και βοήθησε στην τηλεθέαση της ΕΡΤ αφού είχε συζητηθεί η εμφάνιση της από τις πρόβες και προκάλεσε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έκανε όλους τους τηλεθεατές να ανυπομονούν για την εμφάνιση της.

Η εμφάνιση της Τάμτας με την Κύπρο και το Replay

Η Κύπρος με την Τάμτα κατέκτησαν την 13η θέση κάτι που εξέπληξε τους τηλεθεατές αφού πίστευαν στην κατάκτηση μιας καλύτερης θέσης. Η εμφάνιση της αποτελούνταν από 4 Σουηδούς χορευτές, οι οποίοι πλαισίωναν την τραγουδίστρια. Την εμφάνιση της και τη χορογραφία επιμελήθηκαν, η Αλεξάνδρα Κατσαίτη για το στιλιστικό κομμάτι, ενώ τα υπόλοιπα η Σουηδέζα, Sasa Jan Batiste,  η οποία είχε επιμεληθεί και την περσινή εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα.

Ο νικητής της φετινής διοργάνωσης με το τραγούδι Arcade έκλεψε τις εντυπώσεις και κέρδισε ανάμεσα σε 41 χώρες

Ο Duncan που εκπροσώπησε την Ολλανδία κέρδισε την φετινή eurovision με τον τραγούδι Arcade,  παρόλο που είχε μια πολύ απλή σκηνική παρουσία καθώς κατάφερε να αγγίξει πάρα πολλούς τηλεθεατές, λόγω της φωνής του και του νοήματος του τραγουδιού, και να φέρει την νίκη στην χώρα του.

Στο παραπάνω ηχητικό ακούμε την άποψη ενός απλού πολίτη για τα νούμερα τηλεθέασης στον Α’ ημιτελικό αλλά και στον τελικό τις Eurovision 2019 στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ όπου συμμετείχαν και η Ελλάδα αλλά και η Κύπρος.

Το φετινό slogan τις Eurovision 2019

Dare to dream είναι το φετινό slogan της eurovision 2019 στο Ισραήλ, όπου σημαίνει “τόλμα να ονειρεύεσαι” και αυτό ήθελαν να περάσουν ως μήνυμα φέτος οι διοργανωτές αλλά και οι καλλιτέχνες όπου συμμετείχαν προβάλλοντας μέσα από τα τραγούδια τους την αξία της διαφορετικότητας,του έρωτα αλλά και της μοναδικότητας και να μην παρατάνε τους στόχους τους για το οτιδήποτε αλλά να ωθούνται να πραγματοποιούν αυτό που ονειρεύονται.

Φέτος βλέπουμε ότι άρεσε πολύ και η eurovision 2019 συνολικά αλλά και οι συμμετοχές Ελλάδας και Κύπρου αφού η αποδοχή ήταν πολύ μεγάλη τόσο στα social media και τα views όσο και στην τηλεθέαση αφού πέρσι κατάφερε μόνο η Κύπρος να περάσει στον μεγάλο τελικό και όχι η Ελλάδα κάτι που θα βοηθούσε παραπάνω τα νούμερα τηλεθέασης του καναλιού.

Πηγές