ΦΩΤΙΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ (vid)

61677158_348722262495941_6203634351272361984_n
Mitsubishi Evo X Rally

Mitsubishi Evo X – Γορίτσας Ποσειδών

Αυλαία έπεσε και φέτος στην ανάβαση Πιτίτσας όπου την χαρακτήρισαν ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα.

Ο καιρός στάθηκε σύμμαχος στην διεξαγωγή του αγώνα όμως μόνο 69 από τους 88 οδηγούς είδαν την καρό σημαία στην ανάβαση της Πιτίτσας για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ που έλαβε χώρα το Σάββατο και την Κυριακή 10 – 11 Νοεμβρίου 2018.

Μια πραγματικά πανηγυρική εκκίνηση με πλήθος κόσμου αλλά και μεγάλο αριθμό διαγωνιζόμενων να αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά πως η Ανάβαση Πιτίτσας είναι τόσο αγαπητή σε όλα τα πληρώματα αλλά και στους θεατές που έδειχνα να απολαμβάνουν την διεξαγωγή του αγώνα. Την διοργάνωση ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών (Α.Ο.Π) που αποτέλεσε και τον τελευταίο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων & Ιστορικών Αυτοκινήτων για το 2018.

Όσον αφορά την διεξαγωγή του αγώνα, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν με θέα την γέφυρα Ρίου – Αντίρριου μία από τις πολυσυζητημένες και πολυαναμενόμενες μάχες στην κατηγορία Formula-Saloon στην οποία ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Focus ST170 κατάφερε να πάρει την νίκη με μία εξαιρετική εμφάνιση ανεβαίνοντας στην κορυφή του βάθρου. Την δεύτερη θέση στην κατηγορία κατέκτησε ο Κώστας Λαζαρίδης με το Mitsubishi Evo VIII με διαφορά 1,8 δευτερολέπτων από τον πρώτο. Το βάθρο έκλεισε κατακτώντας την τρίτη θέση ο Αργύρης Τσούλος με το Mitsubishi VIII με συνολικό χρόνο 3 λεπτά και 41 δευτερόλεπτα.

Όλα κυλούσαν κατ ευχήν για τον Κώστα Πατσουρέα ώσπου μια μηχανική βλάβη τον έθεσε εκτός αγώνα μην καταφέρνοντας έτσι να γράψει κάποιο χρόνο. Πρόβλημα στην εκκίνηση ωστόσο αντιμετώπισε και ο Παναγιώτης Σολδάτος με το Ford Fiesta 2.0 Turbo που του στέρησε την ελπίδα για ένα καλό πλασάρισμα. Τις εντυπώσεις κέρδισε η κατηγορία αγωνιστικών Ε όπου ο Σπύρος Βοριάς με το Peugeot 106 S16 και ο Διονύσης Τρόβας με την BMW M3 E30 συγκρούστηκαν σώμα με σώμα πραγματοποιώντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση  με τον πρώτο να να βγαίνει τελικά νικητής με διαφορά 52 εκατοστών δευτερολέπτων από τον Διονύση Τροβά και τον Τρύφωνα Χασάπη να καταλαμβάνει την τρίτη θέση με το Citroën AX Sport 1.6.

Ο Γιάννης Ποτουρίδης με το Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν ο νικητής και στα δύο σκέλη του αγώνα καταφέρνοντας έτσι να πάρει σπίτι του και το πολυπόθητο τρόπαιο ενώ Κωνσταντίνος Κάκος και ο Ποσειδώνας Γορίτσας τερμάτισαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα (Mitsubishi Evo IX & Mitsubishi Evo X). Μια ιδιαίτερη πινελιά πρόσθεσαν στον αγώνα και τα ιστορικά αυτοκίνητα, καθώς έγινε  μια πραγματική μάχη με τρία Ford Escort RS2000 να μπαίνουν τελικά στο βάθρο. Έτσι ο Ευάγγελος Γεωργούλας κατάφερε να κερδίσει με διαφορά μόλις 9 εκατοστών δευτερολέπτων τον Γιάννη Τσαλαματά ενώ σε απόσταση μόλις 1,46 δευτερολέπτων τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος.



Στον απολογισμό του αγώνα ήταν ένα ράλλυ που τα είχε όλα, θέαμα, δράση, και μονομαχίες που έκοβαν την ανάσα.  Tο βασικότερο όμως ήταν ότι ο κόσμος έδειξε να ανταμείβει τους διαγωνιζόμενους για τις προσπάθειες τους κατακλύζοντας το βουνό και δίνοντάς τους την υποστήριξη που χρειάζονται σε μια αγαπημένη διαδρομή μήκους 3 χιλιομέτρων η οποία απέχει μόλις 8 χιλιόμετρα από την πόλη της Πάτρας. Mία διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Αναβάσεων υπό την αιγίδα του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών.