Σύμφωνα το Υπουργείο Παιδείας ξεκινούν τα μαθήματα, τα οποία θα συνεχιστούν ως έχει μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα ο Covid-19 έχει αναστατώσει τους δασκάλους και τους μαθητές σε όλη τη χώρα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα διεξάγονται τα μαθήματα μέχρι να φτιάξουν τα πράγματα και να να γίνουν όλα όπως πριν.
Η Πανδημία που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα έχει αναστατώσει την καθημερινότητα των μαθητών αλλά και των δασκάλων πράγμα το οποίο δυσκολεύει την εκτέλεση των μαθημάτων με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η ζητούμενη ύλη. Τα διαδικτυακά μαθήματα έχουν ήδη ξεκινήσει με την σύγχρονη και ασύγχρονη μορφή τους λύνοντας τα χέρια των δασκάλων σε μεγάλο βαθμό. Επίσης όλη η κατάσταση αυτή έχει επηρεάσει σημαντικά τη ψυχολογία κάποιων μαθητών σε αρνητικό επίπεδο, με αποτέλεσμα να παθαίνουν κρίσεις πανικού και να φοβούνται για το τι θα γίνει στην συνέχεια, όπως βέβαια έχει επηρεάσει και τους δασκάλους, οι οποίοι πάντα μέσω των μαθημάτων προσπαθούν να κάνουν τους μαθητές τους να νιώσουν πιο καλά, πιο ασφαλείς μέσα από κοινωνικές ιστορίες και διάφορες δραστηριότητες.Οι διδάσκοντες και οι μαθητές αντιμετωπίζουν διάφορες δυσκολίες όπως με την φυσική παρουσία όπου τα πράγματα περιπλέκουν ακόμα περισσότερο την διαδικασία της διδασκαλίας όπως επίσης το ίδιο συμβαίνει και με το διαδίκτυο με αποτέλεσμα κάποια παιδιά να μην έχουν την δυνατότητα να συνδεθούν στις διαδικτυακές πλατφόρμες ως συνέπεια να μην μπορούν να παρακολουθήσουν και να μην έχουν μια καλή συνεννόηση μεταξύ τους.
Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι για την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς. Ένας τρόπος είναι η σύγχρονη η οποία περιλαμβάνει την διαδικτυακή παρουσία μαθητή και δασκάλου η οποία επιτυγχάνεται μέσω του διαδικτύου και η ασύγχρονη μορφή έχει να κάνει με τον/την δάσκαλο/α όπου δημιουργεί διάφορες εργασίες-ασκήσεις και τις παραδίδει στους μαθητές του έτσι ώστε να τις λύσουν και να καταφέρουν να κρατήσουν μια επαφή με τα μαθήματα.Όσον αφορά αυτούς τους δύο τρόπους εκπαίδευσης είναι κάτι που αγχώνει ιδιαίτερα τους γονείς δηλαδή ότι τα παιδιά τους μπορεί να χάσουν επαφή με τα μαθήματα, αλλά με βάση τα λεγόμενα της δασκάλας στην συνέντευξη που μας έδωσε επισημαίνει ότι μπορεί να μην συνεχίζεται η ύλη των μαθημάτων αλλά το εξάμηνο δεν χάνεται, βέβαια το κύριο μέλημα των γονιών σε αυτήν την περίπτωση είναι να προσέχουν να είναι υγιείς τα παιδιά και ύστερα να πράξουν ανάλογα και με την εκπαίδευση των παιδιών τους.Ολοκληρώνοντας ευελπιστούμε σε καλύτερες μέρες και η κατάσταση αυτή να σταθεροποιηθεί έτσι ώστε να επανέλθουμε όσο πιο γρήγορα στην αρχική μας καθημερινότητα. Τέλος ευχαριστούμε την Αθανασία Γιώργη, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής, για τον χρόνο που μας αφιέρωσε και βοήθησε σημαντικά στην ολοκλήρωση αυτής της έρευνας.